ARMY GREEN

Posted by with No comments
Heeeyyyyy!!!!

Nakoľko sa mi veľmi nechcelo šaškovať so statívom vonku, fotila som sa ešte kým som bola doma v miestnosti, kde som zvykla chodiť outfity počas strednej. Bola to dosť nostalgická chvíľa, pretože sa tam absolútne nič nezmenilo a ja som sa chvíľu vôbec necítila na to, že som doma len na "víkendovej dovolenke". Čakala som, že keď sa vrátim naspäť. budem mať opäť plný šatník všetkých vecí, ktoré som si nechala v Brne, a že po nedeľňajšej noci v pondelok opäť nakráčam do triedy Oktáva, po 3 hodinách sa rozhodnem, že sa mi tam už nechce sedieť a odídem...

 Ale v konečnom dôsledku ani nechápem, prečo som sa nad tým vôbec pozastavila, pretože stredná mi teda absolútne vôbec nechýba a svoj život vysokoškoláčky som si maximálne zamilovala..





0 komentárov:

Zverejnenie komentára